Vart på ....

informationsmöte på Kunskapsskolan som jag ska byta till.

Lite annat system, man får själv välja en pist, G (den måste alla klara), VG, elr MVG.
Sen får man välja kurser och steg för varje ämne.
Den här skolan är ABSOLUT rätt för mig! :)
Jag får välja ämnet jag är bäst på, jag kan ta mig upp till MVG på den, och VG på alla andra. :)

AHH, det kommer bli så kul. :)

Kommer troligen stanna kvar där efter skolan ..

Ligegr just nu 2:a på listan, men när de har plats ( jag tror de har de nu ) så börjar jag. :)
elr nej , inte direkt ..
efter jullovet. :)
Jag kommer såklart hälsa på alla mina andra vänner jag har här. :)
Det är Kunskapsskolan i Fruängen. :)

Det är jättestort och allting, vi frågade eleverna och de har trivits bra alla åren. :)
det är en 6 - 9 skola. :)

Kram. ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0