Uppdateringen = URUSEL

ja, men jag har drömt bort mig själv idag och bara slappat och spelat sims 2. :)

Jag fick inga läxböcker med mig hem, läraren hade alla hemma, så jag har inte gjort några läxor ..

Känns lite stressigt nu, även om det bara är måndag ..
Jaja, jag är en sån som vill ha allt klart. :)

Men gjorde en idolbild till sarah tjulander, sen klickade jag på f5, bara för att jag alltid brukar göra det för kul ibland. :P

Och hon hade en helt ny design! :D

Det är bara 4 st om besökt min blogg idag. :/
Känns tråkigt när jag hade 63 igår, och 4 idag?


Ni ska få se idolbilden:



Blev ett litet collage, och överredigerade bilder. :o

Jaja, nu är klockan 21.30, så ska bara kolla tv-tablå och sen gå och lägga mig och kolla på nåt kulkul på tv. :)

Puss'N. ♥



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0