Test jag tog från Narre ! :D (naarmin.blogg.se)

haha, narmin, jag får kalla dig khadidje ist. :)
Du och sandy roade mig faktiskt med det igår när jag var ledsen, men jag var för ledsen för att skratta.
Lovar du att vara ärlig? ja. :)
Du heter: Moa Linnea *efternamn*
smeknamn: mois, fuuult. ): fast kanske lite gulligt? :D
Vad behöver du mest just nu: bra vänner efter det som hände igår, men jag har ju redan många bra. ♥
Vad tror folk om dig? Venne, men en person tror jag tycker jag är
överdriven, inte bryr sig om mig osv.
Vad får du oftast komplimanger för? Venne, kmr inte ihåg. :)



Hur imponerar man på dig? snäll, rolig, tröstar mig när jag behöver det m.m.
Brukar du skratta för dig själv? Ja, herregud. :D
Var bor du? Sthlm. :)
Trivs du där: well, det skulle man kunna säga.

Vad har du för mobil: Sony Ericsson Zylo. :)
Nästa mål i ditt liv: Vet inte ..
Hur svarar du i mobilen: Hej, de e moa. :) Jag måste börja säga hallå, det är ju min mobil. :o

Vem ringde du senast? Mamma, sjuttioelva ggr. :o

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Lås dörren efter. Hejdå!
Antal timmar sömn inatt: 9 h 29 min.
Sov du ensam: Jepp.

Brukar du komma i tid: sometimes. :)
När mår du bra: inte alltid, inte aldrig.

När blev du fotad senast: i förrigår.
Hur känner du dig nu:
ont i benen, jag har stational data, så tagentbordet, det

som det sitter på, den här man drar ut, den typ klistrade fast sig vid mina ben och det har blivit märken som har blivit röda nu. :(
Vanligaste färg på dina kläder: venne. :P
Vad saknar du: Sandy, Michelle, Narmin, m.m.
Favorit dryck på morgonen: apelsin/jordgubb, men jag får alltid nån jävla päron/piggelin dricka. :(

När brukar du oftast gå och lägga dig: 23? Kollar isf på tv tills 01 på helgen. 
Är du blyg? Blyg är fan min personlighet. ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jepjep. :)
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jag skulle inte vilja vara kille för en dag. :(

Men jag skulle nog vara snälla mot alla. :D (HAHA)

Är du nöjd med ditt liv: nejnejjjeee. (ibland), önskar bara att jag kunde vrida tbx tiden,

och ändra så att jag gick i en annan skola... (jag ska ju ändå byta. :)
Vad är det värsta du vet? alla som är fake, hatar er.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på vad jag ska göra i veckan. :)
Vad längtar du till? åhh, julafton, och när jag börjar i min nya skola. :)

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja, några tror jag väl. :)

Vad är det finaste du fått? venne ...
Om fem månader: mars/april?? :P

Om ett år? går jag i den nya skolan på högstadiet. :)
Du samlar på: nä, inget. :P
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen. :P pratar med vänner. :) ♥
Har du strumpor på dig nu: Jepp, jag sover med strumpr ibland. :D

Är det okej att gråta: Ja. :o

När grät du senast: Igår. ;)
Bär du glasögon eller linser: Glasögon. D:

Vill du gifta dig: Jepp. :)

Ha barn? ja. :)

Är du bra på att laga mat: nenenne. D:

Är du flygrädd: nä, skitkul o flyga ju! :)

Tror du på ett liv efter döden: nej, jag vet inte. :/ det verkar så overkligt bara.

Bor dina föräldrar tillsammans: Jepp. :)

Vilken ögonfärg har du: mest blå, men med lite grönt i, och gråa cirklar runt ögonen. ;)

Röker du: Nejnej, kommer aldrig o göra heller. :o

Vad är det viktigaste i livet? Familj och (äkta) vänner. ♥



Kommentarer
Postat av: N A R M I N

sv: haha :D

2010-11-20 @ 11:28:35
URL: http://naarmin.blogg.se/
Postat av: N A R M I N

va gullig moa :D '' vad saknar du mest: michelle, narmin, sandy osv'' haha :)

2010-11-20 @ 12:35:35
URL: http://naarmin.blogg.se/
Postat av: Sandy :D

Wiie, va söt '' sandy michelle narmin, osv. '' haha söött ♥♥

2010-11-20 @ 15:25:41
Postat av: N A R M I N

sv: moaaa :( varu tvungen att sukta mig med cola :(

xD

2010-11-20 @ 20:11:51
URL: http://naarmin.blogg.se/
Postat av: N A R M I N

sv: tak sister. do er jetefen blomma den zamzam blomma jetefen, pem ente fen jetefol som den här pöjk souhail ente fen den

2010-11-20 @ 20:14:23
URL: http://naarmin.blogg.se/
Postat av: N A R M I N

sv: ja jeteful blumma

2010-11-20 @ 20:46:31
URL: http://naarmin.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0