ny blogg .. för sjuttioelfte gången. (;

såklart ska jag ha en blogg till ! :P
nemen, känner bara för att skriva.
och värsta namnet också ..
jaja, jag får se om jag tar bort den här sen när jag kommer på ett bättre namn. :P
ingen vet om bloggen, men vi får se om nån kommer på den sedan , vill helst inte det , men jaja . :)
bara mina vänner får veta den . :)
nu kanske ni vill att jag ska berätta om mig nu . ;)
jag orkar inte skriva mycket, så skriver så här istället :

Namn: Moa (Linnea) * efternamn *
Ålder: 12, fyller år den 20 september. Född den 20 september 1998 02:34 på natten.
Intressen: data , sims (jag nördar sims varenda da'), skräckfilmer (ÄLSKA !!! synd att jag är så ung bara D:)
Accessoar jag måste ha nästan hela tiden i ansiktet: MINA ***** GLASÖGON ! D: hatar de ... jag kanske kan få linser när jag är 14 ? mamma säger att jag är för liten. D:

En sak ni inte visste kanske: Jag börjar lätt gråta. :( tyvärr, me
ni skulle sett mig igår ..n ärlig, skitjobbigt. jag gråt ter inte av filmer lr nåt utav saker som händer i livet .
jaja, vill inte prata om det .


lägger in en bild nu bara, så ska jag ta lite nya bilder till headern . ;)



världens fulaste bild, euw, redigerat så jävla mycket . ):

hejdå . ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0