Nu har jag vaknat till . :) (tidsinställt)

just nu ligger jag säkert i min säng, kollar på tv och klär på mig . :)

Kolla hur min morgon ser ut:

06:30
Jag vaknar av mitt alarm jag spelat in själv där jag skriker VAAAAAKNAAAA VAKNA VAKNA VAKNAAAAAA X100 ggr.

Jag går ner och tar min frukost.

Kollar lite på Nanny på TV3.
När första avsnittet är slut, klär jag på mig, fixar håret. (sminkar mig inte)

Sen så får jag typ jättebråttom, drar på mig mina finfina skor som är kängor med snören, så de tar en liten stund ..
Men de är världens skönaste skor, så de är värt allt. :P och priset, just nu i helgen var det rea. :) de hade kostat 900, men de hade sänkt till 700. :)



Så ser den ut, jag prövade strl 36 (som jag brukar ha) men jag fick inte ens i foten, så fick ta strl 37 .. Jag vill tbx till mina 35:or. :( Mina små gulliga fötter! :DDD
Nejmen, barn skorna som var sådär, de kostade 500 och hade kostat 700.
Det var en tjej i Skärholmen på Forno Romano (pizzeria) som hade såna, och det såg ut som hon hade typ strl 34. :o
SKitsmå fötter ..
Och hon var typ 16 - 15 ..


Sen går jag och möter min kompis ca. 07:35, vi brukar alltid komma typ 07:54 elr nåt fram t skolan . :P

Men skolpoliserna då???
De måste vara vid vägen 07:40 - 08:00.
jag skulle ALDRIG hinna med de.

men när jag byter skola vet jag inte när de börjar, men hoppas typ vid 9, det tar en stund att åka dit. :o

jaja, ses om typ 8 timmar? kanske mer, vet inte. :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0