godmorgon . :)

hej . :)
idag ska jag inte göra så mycket, duscha, gå med mamma och klippa topparna i skärholmen. :)
sen vet jag inte vad vi ska göra. :)

Det blir ingen bild i detta inlägg .............................

Jaja, jag vill kolla på tv, men det är svårt att ha 2 lillasyskon på 6 och 9 (10!!!!!! om 2 veckor) som fortfarande ser på bolibompa.

jag slutade kolla när jag var 7, det är ju så jävla tråkigt. ):
de kollar på fåret shaun elr vad det nu heter, bumbibjörnana och allt sånt där skräp.
jaja, de får hålla på hur länge de vill, men jag längtar tills de kan kolla på Jims värld, The Nanny, och allt sånt som går på morgonen så att jag slipper ligga i mitt mörka rum på morgonen och se de själv. :P

Jaja, ska kolla lite bloggar nu. :)

Hejdå! :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0