dagen . :)

Selaaaam !!!! (Khadidje)
dagen har vart rätt lugn, mamma färgade utväxten, och om några veckor (om mamma är seg) så kanske jag får slinga mitt hår ! :)
mamma ska isåfall köpa med hem sling-paket från åhléns, och göra själv hemma. :)

Jag vill egentligen ha ljusare hår, men det blir fööööööör ljust om jag färgar, får inte ens färga, man nu har jag tjatat så mycket på att slinga mamma bara:
"ne, du behöver inte det, ditt hår är jetefeeeeeeen!!!!"

Men alltså.
mitt hår är GULT.
det kanske inte syns på bilder, men när jag borstar mitt hår, det är förfanimej gult. :(((((
men vill ha lite ljusare, och då kan man ju slinga de mörka och gula slingorna ljusare. :)

har aldrig färgat/slingat elr nåt annat med mitt hår förut. :)

okej, jag skriver dagen på rubriken, och jag pratar om att slinga hår ? :P

jaja, har precis samtalat med narre (khadidje) på khadidje-språk. :)

Jaja, BILDLÖST INLÄGG.
fan, vad jag måste ladda min kamera.
men vafan, jag hittar inte min laddare. :(
överföraren till datorn (USB- kabeln till kameran) hänger på en krok i data rummet här.
där har vi alla sorts sladdar. ;)
från USB- kablar till kablar till modemet och till en lampa, tror jag, venne. :)

ska se om narre (khadidje) är inne på msn nu ! :)

heddå. :)



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0