back. :D

Kände bara för en paus, och en ny design, men jag måste be nån göra en. :(
Och det har vart skit bra med paus! :D
Har hunnit saker jag inte hunnit förut och jag är klar med både svenska läxan och matteläxan på en tisdag!
Det är ju typ, rekord. :D
Elr nej, det var i femman, på en måndag. :)
Men kul att det bara är 2 veckor (EXAKT) kvar tills jag får jullov. :D
Omg, sen efter jullovet, då börjar jag på min nya skola. :(
Jag vet inte om Narmin har hört det, men jag har fått ett antagningsbesked att börja där efter jullovet.
Men efter några månader kommer jag och hälsar på. :)
Fast måste se hur jag ska ta bussen dit, och ska ta ledigt en eftermiddag i skolan, så jag får åka dit med mamma/pappa och se hur det är där en vanlig eftermiddag. :) 
Jag kommer ärligt talat gråta sista dan, kommer sakna alla så jävla mycket. :(
Jag kommer hälsa på nån gång nära sommar . ;)
Men ändå?
Lång tid dit ..
Hur lång tid är jullovet?
Typ 3 veckor.
Så 5 veckor kvar tills jag börjar den nya skolan.
2 veckor kvar tills jullovet börjar.
3 dagar efter att jullovet har börjat är det julafton.
FAAAAAN
Jag vill ha en systemkamera.
Mamma säger att det inte finns en chans att jag får det.
FFFFFFFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACCCCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKK
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
"Meet me in the pouring rain, kiss me on the sidewalk, take away the pain"

Allt för ikväll, kram, kyss, hjärtligt tack ! :D
Okej, jag skoja bara. :)
Fan vad töntigt. xP
Sista meningen från typ en av Cornelis Wrejswiks låtar.
"Kram och kyss o hjärtligt tack sen, men nu ska vi ut och bränna grannbaracken!"
Jag och min syrra sjöng den jättehögt när vi tog på oss ytterkläderna imorse. ;)
Please, stay this calm and perfectly til cristmas eve.

Jaja, heddå, som jag brukar uttala hejdå, jag säger antingen hedda elr heddå. :P

Jaja, heddå. :)


Kommentarer
Postat av: N A R M I N

:o

2010-12-01 @ 18:34:39
URL: http://naarmin.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0