Lucia! :)

Idag är det Lucia! ;)
Så, jag och Pim åkte direkt in till Skärholmen, till Mikaelikyrkan, och femmorna gick luciatåget nu, alltså, min kusin, Leo. ;)
Sen träffade jag hans bror, min andra kusin, Elliot där också. :)
Men det e ganska chill den här veckan, är redan klar med målet i matte, och matteläxan är lättast! :)
Sen e det ju svenska läxan, ska typ, göra eget fall eller nåt, vet inte, iaf vad vår lärare sa förra veckan. ;)
Men vet ni vad?
SEN STÄLLDES GYMPAN IN!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
WOOOOHOOOO
Och vi har schemabrytande på morgonen på onsdag, och då blir det ingen gympa då heller! :DDDDDD
Ingen gympa på HEEEEEEEEEEEEEELA veckan. :DDDDDDDDDDD
Men iaf, imorgon får jag se på syslöjden om min syslöjdslärare som är 9346825340917340 år har glömt bort att hon såg när jag "förstörde" saxen. :) (ironisk med förstörde, den förstördes inte ens!)
Jag hatar henne, jävla kärring är hon.
Jaja, får väl bara göra fel på mitt korsbroderi så jag har nåt att göra de 80 jävla minuterna på syslöjden. :)
Aja, ses .. imorn?
Får se om jag bloggar, får de flesta läxorna imorn. ;)
Sen på fredag är det julpyssel, sen slutar vi efter lunch! :DDDDDDD
Jaja, fick nyss ett mms från Pim, har kollat. ;)
Och JA, jag skrev INTE fel, MMS, när man skickar BILDER.
Okej, jag tror alla är efterblivna när jag själv e det. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Aja, hejdå. :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0