fredag, yeah ! ♥

Värdens bästa fredag kommer det här att bli! :)
tjejmiddag hos nea ! :D
kul, kul , kul x1000000000000000000000000000000000 ggr om. :D
Men, uppdaterar lite snabbt nu bara, ni ska få se vad jag ska ha på hennes tjejmiddag senare, och hur jag ser ut. :)
10 minuter senare ...

så, gick från datan ett tag. :P ringde mamma och frågade om hon kunde kolla på detta som jag kanske ska ha på neas tjejmiddag, tycker dte är så jävla snyggt ! :) :
Den tröjan, med dragkedja i bak, fint. :D
Med immitation - skinn där vid knäna i en lite annan form, snyggt. :D
Finns ett par leo tights som passar till tröjan, men det blir lite konstigt om jag bara ska ha leopard på mig. :P
Men de där tightsen duger. :D
Andra bilder:
Ja, jag har påsar på mina fötter. :)
Någon jäkel (souhail) hade typ lagt snö i mina skor, så jag fick gå sådär. :)
Eller enligt Marcus var det souhail.
souhail.
fett ful jäkel.
skaffa skönhets-operation, för fan. :(
Kolla våra röda, gula, och rosa saker runt spegeln. :P
Ses sen! :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0